ent
Administrator
Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:14, 02 Sty 2008 Temat postu: Miasto Karka-han |
|
|
Karka-han
b) nagietek(23,10)
c) Kalipos (68,28) skupuje konsumpcyjne 75% - śluz, mniejszy eliksir zdrowia, eliksir zdrowia, mocny eliksir zdrowia, mistrz Johan – (17,48), Malia (12,25+Q=córka Paratoka)
Ratusz (32,30) – lewe skrzydło Wiliam daje itemy za punkty honoru – parter 18,27 wymienimy szłoto na sztabę u strażnika
Apoks (18,17=q) skóry
Tarimedes w ratuszu za 1 mln złota umożliwi założenie klanu – wymagany 40 lvl
Żona burmistrza w domku leczy za 50 złota – dom Hergata – wejście z pola 16,27 – burmistrz na pietrze
Kalipos:
=Do sporządzenia mniejszej mikstury zdrowia potrzebuję: różę, pajęczynę, nagietka i skromne honorarium o wartości 50 sztuk złota.
=Do sporządzenia jadu skorpiona potrzebne są kolec jadowy i żądło szerszenia, dodatkowo honorarium dla mnie w liczbie 50 sztuk złota.
=Do sporządzenia jadu wywerny jest mi potrzebne żądło wywerny i moja usługa kosztuje 50 złota.
Stary Remiusz: Wilkołaki to ciekawe stworzenia, od czasu kiedy już nie podróżuje badam właściwości ich ciała. Jeśli miałbyś dla mnie serce wilkołaka chętnie je od ciebie odkupie za 1500 złota. Jeśli chcesz, mogę też ulepszyć twoją broń. Najlepszy do tego będzie duży topór dwuręczny, Aberyt takie wykuwa. Przynieś mi taki, razem z sercem wilkołaka i 10.000 złota, to wzmocnię go (Wilkołak jest w jaskini, 41 lvl Przedmieścia Karka-Han) – expa się nie dostaje!
Odnajdź zaginionego dygnitarza (48lvl)
Biuletyn – „Dla tego, który odnajdzie porwanego dygnitarza Euklidiana z terenów pod wulkanem Debaster otrzyma wysoką nagrodę. Podpisano: Burmistrz Karka-han” – idź do burmistrza Karka-han (dom Hergata p.1) – idź do Nurfexa (32,45 w K-h) – udaj się na spytki do groty w Eder (Grota Złoczyńców ostatni poziom – Herszt) – teraz do Hergata w K-h – Wieszczka Sara w Torneg (pobiera 1,5k złota) – wracamy do Nurfexa w K-h – trafiamy do Przedsionka Śmierci – i jeśli kontynuujemy misję trafiamy do piwnicy Nurfexa – po walce uwalniamy dygnitarza – daje 20k złota a ze skrzyni do wyboru – ja złoty hełm wojownika – w skrzyni jest też wyjście do K-h – teraz do burmistrza – 15k expa, 50 PH i kwit do Sir Lehima (ratusz K-h, parter 19,25) dostaniemy 10k
1. Aurelia (37,51) organizuje ucztę dla burmistrza, pomóż jej (10 lvl) – „...Diantos z Uroczyska łowi ryby...” – przynieś rybę – ten chce haczyki od Unila w Ithan – zada zagadkę o kolor włosów Makaraty – i da 4 – a Diantos da rybę – ale nie pstrąga! Tego ma mieć Galis z Torneg – ten z koleji chce muchy – są koło krowy Idali (też w Torneg) – i dostaniemy pstrąga – wracamy do Aureli – dostaniemy 1200 PD oraz 10 wędzonych ryb
2. Naucz rozumu ucznia kartografa Slina (15 lvl) – dostaniemy test do wręczenia uczniowi – 1500 GP i 5ooo PD oraz czapka kartografa na 15 lvl [dla wszystkich]
3. Zanieś eliksir od Alchemika Kaliposa (68,28) do wiedźmy Amry (17 lvl) – jest koło murów Werbin – ta potrzebuje jad skorpiona od Kaliposa z K-H – ten z koleji „Potrzebuję Kolec Jadowy i Żądło. Będziesz musiał znaleźć jakiegoś skorpiona i szerszenia i zabić je” – zrobi jad skorpiona za 50 GP i z żądła – wróć do Amry w Werbin – dostaniemy lusterko, płaszcz kapłana [dla maga na 8 lvl] i eliksir zdrowia oraz 2,3k expa (jeśli wybierzemy ostatnią propozycję)
4. Teleport (18 lvl) – koszt 17oo złota + dostaniemy 1,3k expa
5. Zabij krasnoludzkich górników z kopalni Margorii na zlecenie Grafa Huberta (59 lvl) – jest w ratuszu w k-h (parter 20,6) – idź do kopalni Margorii i zabij: Krasnoludzki górnik (0/30), Krasnoludzki kowal (0/12) – 13k expa i miecz dwuręczny na 59 lvl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 10:54, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|