Forum Bestialska Puszcza Strona Główna

Miasto Nithal

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> Margonem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:04, 15 Lip 2008    Temat postu: Miasto Nithal

Podgrodzie Nithal
1. Spełnij kaprys córki rybaka z Podgrodzia Nithal (64,37) (2 lvl). zdobądź królicze udo dla córki rybaka. Nadziej udko na rożen na ognisku flisaków nad rzeką. Poczekaj, aż udko się upiecze, a następnie zdejmij je z ognia [10 minut] – 1 expa 10 PH [da wskazówkę co do ryb – około 12]
2. Uratuj przyjaźń młodzieży z Podgrodzia Nithal (11 lvl) przynieś dwie niezapominajki dla syna młynarza. Zanieś kwiaty córce rybaka (64,37) wróć z wiadomością do syna młynarza. Zabij wszystkie myszy (5 sztuk) w młynie – 786 expa 7 PH i 3 babeczki z kremem [jak nie poprosimy o nagrodę – leczą 40hp]
3. Pozbądź się groźnych koboldów Zleca gospodarz Jan (53 lvl)+Pastuch kampil, koło młyna?(85,7) [Podgrodzie Nithal (77,21)] ale trza ukończyć trening w akademi.Zabij: Kobold (0/1) Zabij: Kobold łucznik (0/1) Zabij: Kobold nożownik (0/1) Odbierz nagrody od wszystkich, którzy poprosili cię o zabicie koboldów.52,5k Expo 10k złota i rękawice na 51 dla wszystkich
4. Udowodnij rybakowi, że wiesz, jak łowić ryby (59,36)(62 lvl) Udaj się do drwala Grotka (45,17) i poproś go o kij na wędkę – da za 30 złota – nić powinien dać ci Brok [Nithal (38,59)], poproś Rumkę o kłębek nici na żyłkę do wędki [Nithal (58,21)] – jak jej zapłacimy to dostaniemy 1 PH – haczyki kup u Griszy (Podgrodzie – 33,58) i do Almanda – złoży wędkę i idziemy łowić – [powinno być 12 ryb po 4 różne] – 46k expa
5. Historia miłosna z Podgrodzia Nithal – Semren (29,47) i Laurynka (84 lvl) nazrywaj kwiatki na bukiet: 7 róż, kwiat gargulca, gałąź rosum – zrobi nam bukiet idziemy wręczyć – dostaniemy ciacho i do typa – i do niej – 3 próby: Zabij: Berog Astron (0/1), Poddaj Semrena próbie znajomości poezji, Poddaj Semrena próbie inteligencji i charakteru – 47,6 expa i ginie a my mamy chustkę Historia miłosna z Podgrodzia Nithal, cz. II - Przywróć Semrena do życia.Zasięgnij wiedzy druida. Szukaj go na Bagnach Chojraków – bierze chustkę – zdobądź smoczą krew od przemytnika w Nithal (60,10) – spełnij warunki Irwina – zdobądź 5 skór ognistej salamandry i 10.000 złota – pokaż smoczą krew Ardalowi – znajdź aptekarza w Nithal [69,32] – przynieś cytrynę i sól Andronikusowi [Rózia, Podgrodzie Nithal (32,44)] – teraz porozmawiaj z Arialem [bagna] – zrób zastrzyk Semrenowi [wypadnie sztylet] – opowiedz Ardalowi o wpływie zastrzyku na Semrena – odnajdź wybitnego wynalazcę [który odbuduje serce] – to Gloik w Nithal [przepyta z budowy serca – 2, 2, lewa, 5] – daj Gloikowi dzień czasu na skonstruowanie mechanicznego serca – osadź mechaniczne serce w klatce piersiowej Semrena – niewiele to dało teraz porozmawiaj z Ardalem – wymyśl, jak wrócić duszę Semrenowi – rozmawiamy z Laurynką i da nam łzy – 50 PH, 190k expa i naszyjnik – na 85 lvl dla wszystkich

Nithal
1. Odzyskaj zrabowany ładunek z karawany Alvara Vonikura (67,46) (50 lvl). Porozmawiaj ze strażnikiem bramy w Ithan. Minus 1k [29,63] – sprawdź Przełęcz Łotrzyków[61,15=56,12 i 61,15 kartka i naszyjnik] i Dolinę Rozbójników – wróć do Alwara – da diament i idziemy do Mrocznego Zgrzyta w Eder pokazać naszyjnik teraz zwerbuj najemnika do gromadzenia informacji (jest na 50,56) – wracamy do Zgrzyta – udaj się po strzały do Alvara Vonikura. Oddaj strzały Mrocznemu Zgrzytowi. Teraz do najemnika i do Zgrzyta – zdobądź 5 głów zabójców ukrywających się w piwnicy Zniszczonego Opactwa [ogłuszamy strażnika sztyletem – gadamy z szefem przez brzuch zabieramy ładunek i zabijamy 5 typa biorąc 5 głów] – u Zgrzyta 2 opcje że zapominamy o złocie lub naciskamy – ja zapomniałem – u Alwara 30k złota 58k expa i kryształ do teleportów
2. Ukończ trening ostrzy w Akademii Wojskowej (50 lvl). Przygotuj się do egzaminu z wiedzy teoretycznej [1. Błyskawiczny atak i powrót do zwartej defensywnej pozycj i= 2. Na związaniu sił przeciwnika i zatrzymaniu go w walce, a następnie ataku w jego obronę = 3. Siejąc waśń i niezgodę wśród obywateli wrogiego kraju = 4. Maczuga = 5. Kiścień, tancerz ostrzy = 6. Jest to zależne, od rodzaju potyczki = 7. Zabójcze ostrze, zbroję pogromcy orków, zieloną tarczę paladyna = 8. Wojna Magów = 9. Karka-han = 10. Van Saur, Ratusz Karka-han - lewe skrzydło] – następnie udaj się do Aleksandra Werdena. Udaj się na pierwsze piętro Akademii, aby poćwiczyć na worku treningowym przed pierwszym testem praktycznym 19,14 [wsio trza zdjąć] – teraz idź na wybieg Akademii w Zachodniej Rubieży i zdaj pierwszy test na worku treningowym – i wracamy do Hektusa – da miecz drewniany i udaj się na pierwsze piętro Akademii, aby poćwiczyć na kukle [14,6 – wkładamy miecz] przed drugim testem – i do Hektusa – idź na wybieg Akademii w Zachodniej Rubieży i zdaj ostatni test na kukle (45,24) – poproś Hektusa o wpuszczenie do lochów Akademii. Da zaklęcie Hektusus, Nithalus, Wyrwidrąbus i przeniesie do lochów – lejemy stwory ~50 lvl i włazimy portal – 73k expa, 15k złota, drewniany miecz i 10 miksów po 1k hp
3. Aktywuj portal w Nithal (50 lvl) Gloik 55,41 – trza mieć kryształ od Alwara – udaj się do Nitrusa (31,32) zdobądź dla Nitrusa 5 żądeł wywerny i skórę grzechotnika – dostaniemy proszek – wracamy do Gloika i wsypujemy proszek w portal – 44,2k expa
4. Pomóż latarnikowi Zuranowi (55 lvl) Nithal (31,9) Cytadela p.0 (5,11) Odnajdź niezapaloną latarnię. 91,29>52,48>13,32 [wymaga wrócenia do latarnika po wycior]>77,48>72,24 [jest zapchana – potrzeba zwykłego sztyletu – wyjmujemy ogryzek i jest on dla nas]>28,24>28,47[czyścić wyciorem]>52,33[zapchana ziemniakiem – ale mamy sztylet] – wracamy po nagrodę – 36,5k złota, 50 PH, 5k złota i pierścień na 55lvl dla all
5.Zdobądź smar dla Gloika z Nithal (63 lvl) udaj się do Nitrusa. Zdobądź 15 sztuk mineralnego szlamu. Udaj się na Bagno Chojraków. Następnie zanieś błoto alchemikowi Nitrusowi – zrobi nam smar – teraz do Gloika – 44k expa i pierścień lub okulary [hełm] na 63 lvl
6. Rumak Hasid nadwyrężył nogę. Pomóż opiekunowi Gremusowi [stajnia>Nithal (7,39)] mu ją opatrzyć (63 lvl) zbierz prawoślaz, 5 nagietków i 2 rumianki. Gdy je zbierzesz, zanieś aptekarzowi Andronikusowi z Nithal [69,32] – teraz krwista gwiazdę [labirynt Minotaurów] Udaj się do Broka (38,59), aby otrzymać materiał na opatrunek – 80 złota i poczekaj, aż Brok przygotuje materiał teraz do Andronikusa – czekamy 15minut – jeśli zapłacimy to daruje nam połowę zapłaty i da 10 PH wracamy do Gremusa – da wskazówki i do konia Hasida [tylnią ] – 50 PH, 49k expa, złoto i rękawice na 73 dla all
7. Rozgryź tajemnicę zatrutego źródła (70 lvl) (barmanka Lucja - Knajpa pod Czarnym Tulipanem p.0 (7,8) udaj się do kapitana Lenarda z Nithal i poinformuj go o swoich zamiarach. Wypytaj mieszkańców Podgrodzia Nithal o zatrutą wodę. Młynarz antek 29,10 – potem Nithal (63,32) Kamienica Uliany i Arsena Dominik na p.2 bierze 5k [ma też spis questów] idź do Kazielana w cytadeli na p.1 – idziemy do wodospadu w Podgrodziu – tracimy przytomność.. wracamy do Kazielana – da zaklęcie Skalos, milos, malos. Rosihilos swojose ramiana. Skalos, milos, malos. – idziemy do wodospadu – Zabij wszystkich członków Zakonu Mistycznych Szamanów: Szaman Zakonu (0/5), Starszy Szaman Zakonu (0/2), Strażnik Zakonu (0/1) z pola 8,4 bierzemy flaszkę i napełniamy wodą [można też nie bić bossa – inne zakończenie jest] pijemy wodę u Kazielana [ulecza] teraz do kapitana Lenarda [jest obok] Poczekaj, aż kapitan sprawdzi wodę z rzeki – 70 PH, 20k złota i 74k expa
8. Ze Świątyni Czterech Bóstw skradziono Zwoje Żywiołów. Pomóż Klytii (72 lvl) 84,24 i przechodzimy przez budynek do tej pani. Porozmawiaj z kapłanką Virgo [światynia 4 bóstw w Nithal]. Wypytaj ją o szczegóły kradzieży – teraz idź do Dominika – odszukaj pięciu kupców z Elancji, odzyskaj od nich skradzione zwoje, a nastepnie oddaj je westalce Klytii – idziemy do Zajazdu pod Tęczowym żukiem [Podgrodzie Nithal (10,27)] i rozmawiamy z Brantem – teraz do karczmy w Nithal [wejście 55,9] i gadamy z Mortenem na piętrze [każdy z kupców ma znak zapytania nad głową] – do wyboru gra w kości lub ruletkę [za każdą grę pobiera 500 złota] – po wygranej dostajemy ~33k expa i zwój Całości – następny kupiec Everal [Zachodnia Rubież (34,62)] – należy mu przynieść Płaszcz mroźnego maga [kosztuje 65,5 k - Baszta Wilczych Kłów (87,41) – sprzedaje je astronom Monoceros] – dostaniemy 33,1k expa i zwój Ognia – kolejny jest Ahmed [Baszta Wilczych Kłów (18,13)] – należy mu przynieść pierścionek z kryjówki bandy Grubego Jimmiego – z pola 16,28 rozmawiamy z krzaczkiem [ta sama lokacja] – w jaskini bijemy 3 typów [może wypaść z nich złoto] – Jim da nam pierścionek i po ponownym zagadaniu wypuści – Ahmed da nam 33,1k expa i zwój Wody – kolejny jest Jormund [Bagna Chojraków (57,28)] – chce trujący bluszcz, niezapominajkę oraz wrzos – da 33,1k expa i zwój Ziemi – ostatni w „Zajeździe pod zlamanym dukatem” [wejście w Nithal na 52,55] – na p.0 – 22,4 Mirinda – prosi o 3 szlamy mineralne z bagien – dostaniemy 33,1k expa i zwój Powietrza – wracamy do Klytii oddać zwoje – a po nagrodę idziemy do kapłanki Irgo – 165,7k Expo, 50k złota i buty – boskie buty uniku – unikat Ac 92, acm 74, blokują 13 od trutki, wszystkie cechy +44, SA 26%, unik +14 – na 72 lvl, związane z właścicielem
9. Podnieś na duchu Mauriniusa (73 lvl) znajdziemy go w „Knajpie pod Czarnym Tulipanem” (Nithal 55,9). Naszym pierwszym zadaniem będzie napełnienie butelki winem które zaś znajdziemy w piwnicy rzekomej knajpy. Gdy mu je oddamy, zleca nam kupienie Długiego miecza którym niegdyś władał w dzieciństwie [miecz można kupić u Unila w Ithan lub na aukcji]. Jeżeli już wręczymy to ostrze czeka nas 3 zadanie [Musimy najpierw porozmawiać z Burmistrzem (Burmistrz jest w - Ratusz Nithal - Muzeum p1. - po prawej jest Gabinet Burmistrza), który chce dowodu potwierdzającego, że Maurinius był bohaterem wojennym], Maurinius chce abyśmy porozmawiali z żołnierzami w Akademii Wojskowej [żołnierz znajduje się w zachodniej rubieży(48,38)], następnie idziemy do Hektusa Wyrwidrąbusa (Akademia Wojskowa p1.25,15) a on nam radzi abyśmy się udali do hetmana Rezarda (Nithal 10,21), spisuje on list z którym mamy się udać do burmistrza Nithal. Burmistrz daje nam order który wręczamy zleceniodawcy – 100PH, 10 k złota, 68,3 k expa, i amulet ochrony weterana [na 73 lvl dla All – 89 od trutki blokuje, All cechy 26, SA 45%, życie +414, leczy 130hp podczas walki]
10. Rozwiąż tajemnicę dziwnych wizji Harpagona 82,26 (75 LVL) – domitorium w środku 80.9 w Nithal – akolita Mirkus Odnajdź kryjówkę demona – Nizina Wieśniaków – Chlast – gadamy i wchodzimy do chatki – gadamy z demonem i nas ciacha – powiedz Larpagonowi, że znalazłeś demona, lecz mocno cię poturbował. Złóż ofiarę w Świątyni. Udaj się do Chlasta po indora – da za free – udaj się do świątyni i złóż w ofierze indyka i złoto [30k – dostaniemy mieczyk] – wracamy lać demony – powiedz Larpagonowi, że zabiłeś demony. Poproś Mirkusa [domitorium] o wodę święconą, abyś mógł odczynić wieśniaka – dostaniemy instrukcje – wróć do wieśniaka Chlasta – Idź do Larpagona i powiedz mu, że skończyłeś swoją misję – 72k expa, 50 PH, złoto i amulet lub broń do wyboru
11. Zrób porządek z magazynierami, blokującymi przejście do biblioteki w Andarum (77 lvl). [do opisania]Zanieś dobre nowiny profesorowi Gracjuszowi. 153k expa 10k złota 25 PH? I neutralna kniga warta 100k jak nie sprzedamy to jeszcze 5 PH
12. Sekret źródła złota Krynii Lufis (80 lvl) [Hektor – Nithal 16,47w gildi] Zbierz plotki na temat Krynii Lufis – Nithal 16,20 Lukrecja – dowiedziałeś się, że jednak kupuje kryształy w Gildii Kupców. Hektor nie był z tobą szczery do końca – wracamy do Hektora – zbierz więcej plotek na temat Krynii Lufis – 34,20 kamienica Cecyli p3 – wróć do Hektora i powiedz, o czym się dowiedziałeś – buu wybrałem że na bezczelna wyjdzie i dostałem 20k expa – ale jeśli wybierzemy inaczej to nagrodę od Hektora można kupic u niego a jeśli od Krynii to dostaniemy klucz..buuu
13. Odnajdź tajemniczą piwnicę Uniwersytetu (85 lvl) Udaj się do Mirutki Nithal (83,52) w środku i poproś ją o plany podziemi Nithal. Poczekaj, aż bibliotekarka przyniesie plany. Wróć z planami do Serianiusza. Uniwersytet płn p.1 – gabinety (8,15) Poczekaj, aż profesor zapozna się z planami – idź do Arsena i rozkaż mu, aby powiedział ci gdzie jest wejście do Piwnicy [ulica groszkowa 63,32] – teraz udaj się do burmistrza Filomena [44,31>muzeum>ratusz p1 gabinet po prawej] i poproś go o wskazanie wejścia do Piwnicy – porozmawiaj z Dominikiem [syn Arsena]. Poproś go o informacje dotyczące wejścia do Piwnicy – [można wybrać uniwer czy Dominik] Idź do piwnicy domu Arsena i Uliany i odnajdź tajne wejście lub porozmawiaj z Wargusem [63,19] – zgadzamy się na współpracę z Argusem – odnajdź wejście do tajnej piwnicy Uniwersytetu. Udaj się do piwnicy domu Arsena – piwnica p.1 (11,8 – tajne drzwiczki – ale kiszka – na 2,8 wyciągasz książkę i wchodzisz w nową mapkę – na 56.33 bierzemy sztylet ze skrzyni – klikamy jedną z kul i przenosi nas do skarbca – odpowiadamy na zagadkę strażnika i jesteśmy w skarbcu – sztyletem otwieramy skrzynię po lewej [zwój] z tych po prawej z jednej zabieramy klucz a z drugiej drugi zwój – trzeci będzie w tej co wyjęliśmy klucz – muszą być 3 zwoje! – idziemy do strażnika i wydostajemy się z piwnicy przy pomocy magicznej kuli. Następnie udaj się do Wargusa [Teleportonicus Nithalus jetz] –14 ,7k expa, 80k złota i kapelusz dla all na 85 lvl
14. Pozbądź się szczura z piwnicy Lukrecji (99 lvl) Udaj się do piwnicy Lukrecji od strony kanałów – trzeba do niej zagadać za ciut czasu i da zardzewiały klucz – izba chorych południowa (7,57) – stoją tam stwory więc wracamy do Lukrecji – poszukaj Gremusa w Akademi Wojskowej [Nithal 6,39], on może pomóc Ci z kluczem – czekam ciut – rozpraw się ze szczurem w piwnicy Lukrecji od strony kanałów.Zabij: Szczur Edek (0/1) [wejście jest koło Lukrecji] – 132k expa i winko [80k uleczania]
15. Niechciani lokatorzy kanałów Nithal. Zleca kapitan Protfiks (180 lvl)

Bagna Chojraków
1. Zdobądź korzeń mandragory (58,63) (alraunę) dla Ardala (Bagna Chojraków (43,5)(63 lvl) Zdobądź woskowe zatyczki do uszu. Udaj się do Wioski Pszczelarzy – za 1k zatyczki od Hieronima 29,23 – wracamy na bagna – idź po miecz do kowala Griszy z Podgrodzia Nithal [potrzebuje 5 skór srebrnego bazyliszka i 10.000 sztuk złota] wracamy do Adrala – ulepsza miecz i Idź do rybaka Almonda z Podgrodzia Nithal po linę [za500 da linę] – wracamy do Adrala – ubieramy miecz zatyczki i linę – wyrywamy chwasta [dolny róg prawy mapki] – 74k expa i miks 35k uleczania

Baszta Wilczych Kłów
1. Pomóż Dobromirowi ora Kasti (21,53) wygrać konkurs win (39 lvl) Poproś Kowala Griszę (Podgrodzie Nithal 33,58) o wykonanie świdra (trza poczekać i zapłacić 500 złota) – udaj się do Magazynu win, postaraj się odwrócić uwagę strażnika Billa od beczki z najlepszym winem – mówimy żeśmy z komisji – teraz do Dobromira – a teraz do Nithal znaleźć osobę, która zechce podrobić dokumenty – Uniwersytet płd p.0 (8,14) Żak Biadoli (koszt 10k, trza czekać 10 minut) – teraz do strażnika – robimy dziurkę – 16k expa, 10k złota i szmaragd wart 12k
2. Pomóż rannemu Lotharowi (90 lvl) Baszta Wilczych Kłów (93,58)Udaj się do alchemika Nitrusa i poproś go o przyrządzenie mikstury – idź do Torneg i spytaj się jedej z kapłanek, czy nie przygotowałaby dla ciebie eliksiru [da kartkę] – pogadaj z tą na 81,11teraz idź do Nefreay 25,12 – poczekaj, aż kapłanka się dowie czegoś na temat mikstury – wysyła nas by odszukać uzdrowiciela z wioski leżącej na bagnach na południowo-zachodnim krańcu krainy – chodzi o Jemenossa (Mythar) – potrzebuje jedną arnikę i dwa krwawniki [iglaste 11,34=82,7]. Oprócz tego będę potrzebował miksturę wiewiórki. [Arnika jest u Nessy w Mythar] – Felkissian da znać że miks jest w dolinie Yss w domku – zanosimy wsio do Jemenossa zapłata dlań to kryształ soli [kopalnia mapkę wyżej] – czekamy 15 minut – Zanieś Lotharowi eliksiry lecznicze – odwiedź Lothara za jakiś czas, by sprawdzić, czy zażycie eliksiru odniosło zamierzony skutek – przeniesie nas w inny wymiar bo jest słabiutki – stwory 95-105 lvl [ale się nie zrespiają..] łazimy z 5 razy po porost – jak już mamy wchodzimy w portal [3,2-wybieramy pierwszą odpowiedź] – przenosi nas do Lothara – exp, 70 PH, 25k złota i pierścień na 90 lvl dla all

Winnica Meflakasti
1. Pomóż dozorcy Magazynu odnaleźć uszkodzoną beczkę (26 lvl) [w magazynie win – wejście 34,40] Znajdź uszkodzoną beczkę na pierwszym poziomie Magazynu – 60,05 – Poinformuj dozorcę o odnalezieniu uszkodzonej beczki – teraz przelej wino z uszkodzonej beczki do dobrej – 3,2k expa i miks leczący 12x500hp
2. Zbierz winogrona dla Roszpunki (27 lvl) [Winnica Meflakasti (33,22)] Przynieś pięć kiści winogron – odnawiaja się w pobliżu co 15-20 minut – 10k złota i 7,1k expa – potem można zerwać ponownie – 5 kiści, znów 5, i znów – 3,5k Expo i 2k złota
3. Rozwiej watpliwości Mefla (39 lvl) (15,41)Porozmawiaj z dozorcą magazynu – przynieś dozorcy magazynu różowe wino do degustacji – Nithal „Zajazd pod Złamanym Dukatem” (51,55 – u Negranta przy wejściu) – od razu kupujemy trzy winka by nie latać wte i nazad – dozorca wysyła nas teraz do beczki w magazynie (59,7 – „beczka z najstarszym winem”) – teraz po karafkę – kupimy w Nithal, u Hektora [2k - Gildia Kupców p.0 - część zachodnia (16,47)] – przelewamy winko – wracamy do Wazira hen Mefl – 16,7k expa, 15k złota i 5 PH jak zażyczymy powodzenia
4. Wazir hen Melfa chce zwiększyć produkcję wina, pomóż mu (86 lvl) Zabij: Korred wojownik (0/45), Korred czterołapy (0/40), Korred zbrojny (0/5) – są w magazynie – bijemy i wracamy (trza ciut poczekać) – ale szuje nadal są! Przeszukaj więc magazyn i spróbuj odnaleźć miejsce, z którego mogą wydostawać się korridy – idziemy do Magazynu win p.3 (57,15) – 146k expa, 40k złota i winogronowe rękawice [na 86 lvl dla all – Ac 93, acm 74, all cechy +30, życie 235, przywracają 113 podczas walki HP]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 10:36, 25 Lis 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> Margonem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin