Forum Bestialska Puszcza Strona Główna

Szamańska osada

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> Margonem
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:11, 03 Sty 2008    Temat postu: Szamańska osada

a) szerszeń
b) nagietek, sasanka
c) Jerka(33,36), Fania Skilark(50,43), Multinia Elchsien(48,19)
.magiczna studnia – leczy

1. Odszukaj zaginionego pieska Jerki (33,36) (1 LVL) - Dowiedz się szczegółów dotyczących poszukiwań od Fanii (50,43) – idziemy do Zatopionego Szczytu – piesek jest na 55,62 – wracamy do Jerki – 150 expa, marchewka i cukierek
2. Przynieść mleko dla dziecka Multinii (48,19) (1 LVL) - Udaj się do pastucha Mira z Torneg i poproś go o mleko – jest w Torneg na polu 16,20 – za 20 złota da nam mleko – Multinia zwróci, bez obaw – teraz mamy spytać Mira czy sprzeda owieczkę (dostaniemy list i pieniądze w jednym) – trzeba dopłacić (ja klikłem 400) – 150 expa, zwrot kosztów i 100 złota
3. Gryzonie w piwnicy Fanii. (1 LVL) (zleca Fania Skilark 50,43) – Zabij: Mysz (0/4) – domek jest obok – 25 expa i 25 złota
4. Pomóż niewyspanej Multinii (3 LVL) (48,19) - Porozmawiaj z czerwonym świerszczem (38,10) i poproś, żeby insekty się wyniosły – domagają się 3 nagietków – ale to nie załatwia sprawy – Multinia zleca zabicie 8 świerszczy (czerwony zostawi skrzypce – ja dałem je Multinii, ale nie wiem czy to konieczne) – 150 expa, 50 złota
5. Wykonaj za Fanię drobne sprawunki. (1 LVL) – dostaniemy łopatę którą naprawi nam Unil w Ithan, gadamy też z Artheniusem – da nam list do Makiny w Ithan – łopatę zostawiamy u Unila i idziemy zanieść list do Makiny (44,54) – wracamy do Unila, pobiera 50 złota i daje łopatę – idziemy do Makiny, da odpowiedź – wracamy do Szamańskiej Osady – Arthenius da nam 20 złota a Fania 200 expa 50 złota i lekką zbroję skórzaną
6. Znajdź i oczyść siedlisko szczurów dla Arheniusa. (11 LVL) - Zabij: Szczur (0/15), Szczur Wojownik (0/10), Szczurzy Król (0/1) – dziupla w Szamańskiej Osadzie (wejście z pola 21,25) – król jest elita (p.2) – by wyjść zdjąłem wszystko i zginęłem..– 1k expa, 250 złota i naszyjnik szczurzego pogromcy

obecnie grę zaczyna się nie w Ithan a właśnie na tej lokacji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> Margonem Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin