Forum Bestialska Puszcza Strona Główna

1 --- Początek i co wiemy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> My-fantasy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:42, 26 Gru 2006    Temat postu: 1 --- Początek i co wiemy

Wioska Dilli
Rozmawiamy z mamą, bierzemy item z pieca po lewej i idziemy do mistrza w drugim domku (na dole) z ciachem od mamy
Po treningu z mistrzem (wybieramy wojownika lub maga) rozmawiamy z mamą i możemy iść do pierwszego miasta



uwaga: o ile pamiętam gdzieś w tej lokacji jest jakaś kwota pieniędzy - warto przeleźć całą wioseczkę


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 18:21, 05 Kwi 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:46, 26 Gru 2006    Temat postu:

Pierwsze Miasto - Eternia
Po wyjściu z wioski Dilli widać miasto



W karczmie dostajemy dwa zadanka - przynieść 5 skór dzika (te zdobędziemy niedaleko lejąc dziki) i kwiatek Niezapominajki (ten zdobędziemy przy drzewie Urkaden)
Tu kwitniemy przez 5 leveli zanim udamy się do pierwszego bossa - Rapsa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 2:44, 28 Gru 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:48, 26 Gru 2006    Temat postu:

Raps - czyli lokacja Most
wchodzimy w Most - na dole jest drzewo - idziemy za nie a potem w prawo aż spadniemy z urwiska>brum! przenosi nas na małą wysepkę ze skrzynią - schodzimy z wysepki kierując się w lewo>brum! lądujemy koło pierwszego miasta


niebieska strzałka wskazuje wejście na wysepkę ze skarbem - trzeba "spaść"Smile ---- boss na zielono


Dowódca
- Melduję wykonanie zadania! Oto chłopak, którego mieliśmy przyprowadzić
Thanarg
- Dobrze się spisaliście, pierwszy krok potrzebny do Wielkiego Odrodzenia wykonany...Hehehehe
- Zostaw mojego brata w spokoju, ty łachmyto!
Thanarg
- Bo co mi zrobisz pętaku. Raps....... zajmij się tą nędzną istotą! heheheh
- Rozwalę tą kreaturę!

[walka z Rapsem]

- Uciekli. Muszę ich gonić


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 22:06, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:56, 27 Gru 2006    Temat postu:

Drugie Miasto - Langeburg
W karczmie dajemy 5k karczmarzowi i idziemy do polanki pod lasem - powinny być tam dzieci - jest to wstęp do walki z Orkiem (ja po każdym bossie tu przyłaziłem - czyli 2gie miasto>5k karczmarzowi>polanka>Leech King>polanka>Minotaur>polanka>Serafin>polanka>Herszt Banitów>i na polance już Ork)

Lothar
- Chcesz iść do jaskini na północ? Tylko nie mów, że nikt Cię nie ostrzegał. To Jaskinia Króla Liczów, władającego magią ognia.
Już wielu śmiałków tam zginęło, próbując zdobyć jego skarb
- Skarb? Jaki?lub
- Nie mam teraz na to czasu, muszę odnaleźć mojego brata.
- Legenda mówi, iż jest to magiczna różdżka o wielkiej mocy.
- Nie mam teraz na to czasu, muszę dogonić Thanarga i uwolnić mojego brata. lub
- Ta różdzka może przydać mi się w poszukiwaniu Natiusa. Muszę pokonać tego Króla Liczów!

[mówi że tamte mają atrybut ognia więc my powinniśmy mieć lodu i ucieka]

Karczmarz Haimi
- Wojsko? Było tu kilku żołnierzy na piwie wczoraj wieczorem.
- Był z nimi mały chłopiec? Co mówili, dokąd się wybierali?
-Myślisz że jestem chodzącą encyklopedią? Za informację życzę sobie 5000G.
- Zapłać lub - Odejdź

Lothar
- Byłeś w jaskini? Pokonałeś Króla Liczów?
- Nie, jeszcze nie.


piorun - wejście do Leech Kinga --- strzałka - do "Polany pod lasem"
uwaga: banicka chusta prowadząca do Herszta Banitów jest w jednym z pieńków - jest też skrzynka

"Polanka pod lasem" [24:29]

strzałka - chusta Banitów --- skrzynia - skrzynia:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 22:10, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:59, 27 Gru 2006    Temat postu:

Jaskinia nad drugim miastem [21:29] + Leech King
W karczmie w Langeburgu znajdziemy człowieka, który powie nam o mistycznym skarbie. Dopóki z nim nie pogadamy to nie bedziemy mogli wejść do jaskini Leecha. Aby dojść do niego należy przełączyć 2 dźwignie -- i powalczyć z kamiennymi Nietoperzami w trybie walki manualnej


na czerwono skrzynie ze skarbami --- na niebiesko źródełka regenerujące
fioletowe gwiazdki to dźwignie uruchomiające brakujące elementy mostów
a na zielono Boss:)

Kamienny Nietoperz
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
nie ma co komentowaćSmile
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]
Leech King
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
u mnie po prostu ciut szczęścia - unikałem jak mogłem:)
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 13:00, 04 Sty 2007, w całości zmieniany 8 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:00, 27 Gru 2006    Temat postu:

Urkaden + Podziemia Trzeciego Miasta - pojedynek z Minotaurem
Rozmawiamy z kobietą w karczmie - stwór porwał jej syna - po wygranej walce wracamy do karczmy - kobieta coś da *item lub kasę* - rozmawiamy też z burmistrzem *może go nie być wtedy znaczy to że nie zlaliśmy jeszcze minotaura w podziemiach - ba! możemy tam nie zostać wpuszczeni jeśli nie pogadaliśmy z kobietą*- strażnik broniący dostępu do drzewa Urkaden wpuści nas:)

Eliens
- Ten kto zyska przychylność Świętego Drzewa Urkade może otrzymać od niego zdolność bezpiecznego chodzenia po lasach
- A jak się dostać do Drzewa Urkade?
- Drzewo Urkade znajduje się na północ od miasta, ale jest chronione przez strażników. Pozwolenia na wizytę udziela Burmistrz Urkade, ale tylko zasłużonym dla miasta.
- Dzięki za informację

Lucinda
- Mój syn Aramis zaginął 2 dni temu w tutejszych podziemiach. Bawił się z kolegami w pobliżu wejścia do lochów i został zabrany przez zamieszkującego je wielkiego człowieka-byka, którego zwą Minotaurem. Poszukiwania trwają już od 2 dni i nadal nie ma efektów. Tutejsze podziemne korytarze są bardzo niebezpieczne. Pełno w nich ślepych zaułków i dzikich potworów. Mam nadzieję, że Aramisowi nic złego się nie stało. Szukam ludzi chętnych do pomocy w poszukiwaniach. Może mógłbyś pomóc?
- Oczywiście, wiem co to znaczy stracić najbliższą osobę.

[idziecie do podziemi]

Strażnik Lochów
- W takim razie możesz przejść. Tylko uważaj żebyś nie zgubił się w gąszczu korytarzy. Miej też na uwadze, iż Minotaur może w każdej chwili zaatakować!
- Dobrze
Lucinda
- Powodzenia!
[i już jej nie ma w karczmie]

[walka z Minotaurem]

Aramis
- Pokonałeś MINOTAURA!!! Wow, jeszcze nikomu się to nie udało! Jesteś moim idolem!
- Było trudno, ale czego się nie robi żeby pomóc. Teraz wracajmy już....

Burmistrz
- Zdobyłeś wielkie uznanie w naszym mieście. Wszyscy dziękujemy ci za uratowanie Aramisa. Słyszałem, że bardzo chcesz porozmawiać z Świętym Drzewem Urkade, czyż tak?
- Tak, bardzo mi na tym zależy! Dzięki temu będę mógł uratować mojego brata.
- Widzę, iż serce masz czyste i szlachetne więc z przyjemnością zezwalam Ci na rozmowę ze Świętym Drzewem Urkade.
- Jestem zaszczycony.
- Drzewo Urkade znajduje się na północ od miasta. Strażnicy zostali już poinformowani że przyjdziesz.
- Wyruszam natychmiast!
- Na mnie już czas.... Pamiętaj, zawsze jesteś mile widziany w naszym mieście.

Lucinda
- Nawet nie wiesz jak wdzięczna jestem Tobie za uratowanie syna.
Przyjmij ten skromny podarek jako dowód mojej wdzięczności.
- Dziękuję, ale zrobiłem to zupełnie bezinteresownie. Nie oczekuję nagrody.
- O niezłe cacko, [sporo warte].... przyda się..............///


[Zdobyłeś uzbrojenie Omikron.]

Lucinda
- Proszę oto specjalny wisiorek, który zwiększa obronę przed magią.
- Dziękuję


na czerwono skrzynie ---- ciemnoniebieski źródełka regenerujące
na żółto najkrótsza droga ---- zielony piorun strażni (nie wpuści nas jak nie pogadamy w karczmie) ---- żółty piorun jakiś typek:)
niebieski piorun - tu jest gdzieś dzieciak którego szukamy - po "pogadaniu" trafiamy do karczmy - rozmawiamy z damą a potem z burmistrzem ---- boss się uśmiecha:)
Minotaur
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
jak widać miałem wystarczająco życia by mnie nie zlał 1dnym ciosem - co w połączeniu z miksturkami i szczęściem *unikanie ciosów* załatwiło typa
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Wto 22:17, 30 Paź 2007, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:02, 27 Gru 2006    Temat postu:

Drzewo Urkaden - pojedynek z Serafinem
Kolejny sługa Tharanga. Tym razem Tharang chce ukraść owoc świętego
Drzewa Urkaden. Serafin jest bardzo szybki. Dopóki nie pokonamy Minotaura i nie uzyskamy zgody burmistrza - strażnik nas tu nie wpuści


żółta strzałka - mały skarb *trza wejść w pieniek* ---- fioletowa - wejście po niebieski kryształ ---- czerwona - Niezapominajka *ta z pierwszego miasta - trza zanieśćSmile* ---- na zielono boss ---- a podwójna żółta strzałka to miejsce gdzie zbierałem doświadczenie *nawet do 1ooo w jednej walce*
Serafin
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
hmmm taktyka - ponieważ zadaje co jakiś czas po dwa ciosy *dużą ma szybkość* musimy mieć odpowiednio życia - i wyczekać momentu gdy będzie uderzał po razie - wtedy i my po razie:)
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 13:02, 04 Sty 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:02, 27 Gru 2006    Temat postu:

Herszt Banitów [31:32]
po otrzymaniu "możliwości chodzenia po lesie" od Drzewa Urkaden możemy tu wejśćSmile

boss na zielono --- skrzynia na czerwono --- "coś" tam gdzie strzałka:)

albo oddamy mu chustę (wtedy dopuści nas do skarbu), albo go zabijamy i zyskujemy exp oraz Gem szybkości - no i dostęp do skarbu:)

Walka
[link widoczny dla zalogowanych]
też ma sporo szybkości ale jeśli mamy dużo szczęścia to czekamy aż chybi i brum! lejemy typa:)
ja jako mag miałem ~1k w ataku co przyspiesza sprawęSmile
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 2:55, 28 Gru 2006, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:03, 27 Gru 2006    Temat postu:

Ork zwany Zielonym
Wracamy na "Polankę pod lasem" po walce z Hersztem *lub po oddaniu chusty* - wyskakuje na nas od razu Ork

Walka
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
i znowu szczęście się przydało - jak unikłem to atak:) ni i eliksir sie przydał - choć myślę, że nie jest konieczny:)
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 13:03, 04 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:03, 27 Gru 2006    Temat postu:

Eliar - Czwarte Miasto i jaskinia nad nim - "Przed Jaskinią Gothar"


w karczmie gadamy z karczmarzem - prosi o przyniesienie jaja Hydry - w zamian da pierścień


Nad Eliar jest jaskinia - idziemy w niej na wprost - dowiadujemy się by iść dalej to trza najpierw zlać Smoka - osoba "mówiąca" wskaże nam miejsce świecącym punkcikiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 0:42, 28 Gru 2006, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:03, 27 Gru 2006    Temat postu:

Hydra
Aby Ją zabić nalezy udać się do jaskini (po skosie w prawo od światełka). Tam znajduje się Hydra,a po jej pokonaniu zabramy hydże jajo i zanosimy do karczmarza w Eliar - dostaniemy pierścionek


boss na zielono ---- jaje jak to jaje - na biało
chodząc tracimy ruchy:)

Walka:
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
też może łupać dwa razy.. no i przydał się Eliksir - w zasadzie walczyłem kilka razy - jak i ze smokiem aż mnie był raczył nie trafićSmile
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Czw 13:04, 04 Sty 2007, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:04, 27 Gru 2006    Temat postu:

Zielony Smok
Aby go znaleźć należy iść do Protektora w jaskini nad Eliar,który pokaże nam drogę do smoka. Jak wyjdziemy z jaskini bedzie migalo nam
światelko i tam wlaśnie znajduje sie smok. UWAGA!!!MA POTĘŻNY CIOS MAGICZNY.
A więc wchodzimy:

boss na zielono - a czy jest coś w pieńku to nie pamiętam ale można połazić - tu nie tracimy ruchów

Walka:
mag
[link widoczny dla zalogowanych]
zasadniczo gdybym nie miał dużo szczęścia to nie byłoby tak pięknie - wali dwa razy - ale gdy nie trafia to wtedy ja Smile
wojownik
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ent dnia Pią 18:47, 05 Sty 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ent
Administrator



Dołączył: 14 Kwi 2006
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:07, 27 Gru 2006    Temat postu:

Jaskinia Gothar
Wchodzimy w Jaskinię... ale to już dalej będzie:)

ja dostałem się tam na 25 lvlu mając - jako mag:
Żywotność 60
Siła 10
Witalność 45
Magia 58
Inteligencja 25
Szybkość 15
Szczęście 97

a z ekwipunkiem:
Atak 16
Obrona 187
Celność 212
Uniki 205
Atak magiczny 203
Obrona magiczna 194
Celność magii 222
Unikanie magii 200
Szybkość 35
Szczęście 107


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
coony evans
Amorek



Dołączył: 13 Wrz 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Leszno

PostWysłany: Czw 16:49, 13 Wrz 2007    Temat postu:

fajnie a co to za stronka?[/color][/center]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shameka
Archanioł



Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 779
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 17:15, 13 Wrz 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tam wejdź.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Bestialska Puszcza Strona Główna -> My-fantasy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group, modified by MAR
Inheritance free theme by spleen & Programosy

Regulamin